[INFO] DIGITECH KATOWICE opinie a moze coś innego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JanuszD
    Drive
    • 2012
    • 74

    [INFO] DIGITECH KATOWICE opinie a moze coś innego

    misiek^wro,

    Dzięki koledze ENRIQUEZ w końcu ELSA on line do czegoś się przydaje .
    Tu jest jak zdemontować licznik bez uszkodzeń , osobiście używałem dwóch listków od szczelinomierza i super wychodzi , trzeba wyczuć w którym miejscu są te blaszki na rogach .
  • broda1920
    Drive
    • 2010
    • 69

    #2
    [INFO] DIGITECH KATOWICE opinie a moze coś innego

    WITAM i mam pytanko napewno był ten temat poruszany lecz nic nie znalazłem sensownego, otóż chodzi mi o moją turbine ASV O1 regeneracja , czyszczenie, dokładnie -katowice, chorzów siemianowice śl jakis dobry , niedrogi zakład specjalizujący się w tym fachu turbina łapie tryb awaryjny i chciałbym żeby dobrze to wykonali, znalazłem takie coś http://www.chiptuning.katowice.pl/kontakt.html miał z nimi ktoś kontakt ?i jakie wrazenia
    z góry dzieki za podpowiedzi

    Komentarz

    • Andja
      Rider
      • 2006
      • 596

      #3
      Aligator nie ma jakiegoś zaprzyjaźnionego warsztatu na takie usługi?

      Komentarz

      • broda1920
        Drive
        • 2010
        • 69

        #4
        bedzie trzeba zadzwonić do niego dobra myśl

        Komentarz

        • Andja
          Rider
          • 2006
          • 596

          #5
          napisz czego się dowiedziałeś :-)

          Komentarz

          • broda1920
            Drive
            • 2010
            • 69

            #6
            w sumie imeil juz poszedł

            Komentarz

            • broda1920
              Drive
              • 2010
              • 69

              #7
              odpisali z DYNOSOFT ze mozna u nich koszt w zaleznosci stopnia naprawy 500-1800zł

              Komentarz

              • natash
                RS
                • 2011
                • 2599

                #8
                Jest sens, ja za nową dałem 2300.

                Komentarz

                • broda1920
                  Drive
                  • 2010
                  • 69

                  #9
                  no 500 a 2300 to wiele niema różnicy? a umnie to czyszczenie wchodzi w gre

                  Komentarz

                  • natash
                    RS
                    • 2011
                    • 2599

                    #10
                    A jesteś pewny że zapłacisz 500, a nie 1800

                    Komentarz

                    • broda1920
                      Drive
                      • 2010
                      • 69

                      #11
                      jezeli nie 500 to regenerowana 1000 -1200 a ty zupełnie nową brałeś?

                      Komentarz

                      • natash
                        RS
                        • 2011
                        • 2599

                        #12
                        Nową i mam nadzieję że przechula kolejne 150k-180k

                        Komentarz

                        • broda1920
                          Drive
                          • 2010
                          • 69

                          #13
                          a co tam ci sie działo?

                          Komentarz

                          • natash
                            RS
                            • 2011
                            • 2599

                            #14
                            Zacinała się, wyczyściłem co prawda samemu, potem zaczęła hałasować, gwizdać, buczeć i nie chciałem ryzykować "choroby wściekłego diesla"

                            Fakt, może jakbym dał komuś do regeneracji to nie byłoby dziwnych dźwięków i te 1000-1500 miałbym w kieszeni, ale jak szukałem to nie znalazłem nigdzie w Polsce warsztatu godnego polecenia, a dwa Garrett przestał wypuszczać zestawy naprawcze do swoich VNT.

                            Komentarz

                            • innova
                              Rider
                              • 2011
                              • 554

                              #15
                              Zamieszczone przez natash
                              Zacinała się, wyczyściłem co prawda samemu, potem zaczęła hałasować, gwizdać, buczeć i nie chciałem ryzykować "choroby wściekłego diesla"
                              no i słuszy kierunek obrałeś i nie zgadzam się, iż zaoszczedziłbyś cokolwiek na regenreowanych. Te przede wszystkich zachowują się dziwnie i gwiżdzą/buczą najczęściej, wymieniłbyś ze 2 lub 3 szukając jakiejś naprawdę dobrze działającej, straciłbyś kupę czasu na grzebanie i wymiany o pieniądzu (jeżeli nie sam robotę wykonywałeś) i nerwach nie wspomnając... no i kwestią otwartą pozostałaby wciąż odpowiedź na pytanie: na jak długo ten zabieg by wystarczył ?
                              --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                              Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                              _______________________________________

                              Komentarz

                              • broda1920
                                Drive
                                • 2010
                                • 69

                                #16
                                no widzę ze nikt niepomożenie jeżeli chodzi o podany link a możne ten
                                http://www.rotortech.pl/ miał ktoś do czynienia z nimi?

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  Zawiez do Jaworzna i nie kombinuj
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • broda1920
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 69

                                    #18
                                    a jakies dokładniejsze dane? tej firmy

                                    Komentarz

                                    • Krzych
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 671

                                      #19
                                      Re: DIGITECH KATOWICE opinie a moze coś innego

                                      Zamieszczone przez broda1920
                                      WITAM i mam pytanko napewno był ten temat poruszany lecz nic nie znalazłem sensownego, otóż chodzi mi o moją turbine ASV O1 regeneracja , czyszczenie, dokładnie -katowice, chorzów siemianowice śl jakis dobry , niedrogi zakład specjalizujący się w tym fachu turbina łapie tryb awaryjny i chciałbym żeby dobrze to wykonali, znalazłem takie coś http://www.chiptuning.katowice.pl/kontakt.html miał z nimi ktoś kontakt ?i jakie wrazenia
                                      z góry dzieki za podpowiedzi
                                      To jest nasz warsztat.
                                      Z pewnością będzie fachowo zrobione i masz blisko.
                                      DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                      www.chiptuning.katowice.pl
                                      DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                      Komentarz

                                      • krzynol
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 10952
                                        • Superb II combi (3T5)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        #20
                                        Krzych,
                                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                        poprzednie modele:
                                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                        Komentarz

                                        Pracuję...